Bu günkü başlık çok sevdiğim danışanlarımdan biri olan Ayça'nın sayesinde tadına baktığım ve inceleme fırsatı bulduğum ETİ FORM KAKAOLU, YABANMERSİNLİ BİSKÜVİ. Açıkçası bayıldım... Tam benlik bir tat. Negroyu anımsattı bana (Negroyu çok seven biri olarak); bir de çocukluğumda kakaolu bisküvi vardı adı bumbo muydu neydi hayvan figürlü bisküvi, sanırım ona da benziyor biraz :) . Merak ediyorum boğazına bu kadar düşkün başka bir diyetisyen var mı? :) 1 paket eti form kakaolu, yabanmersinli bisküvi= 30 gr= 129 kcal= 16,9 gr CHO+ 2,3 gr PROT+ 4,7 gr YAĞ= 1 İD ekmek+ 1 TK yağ Bence tatlı düşkünleri için iyi bir alternatif olabilir; ama her gün değil tabii ki... Ben beğendim gayet başarılı... Teşekkürler Ayçacım... ;)
1 oreo 11 gr = 0,5 prot+ 7,7 CHO+ 2,3 Yağ Bu lezzetli şeyden 1 tane yediğinizde 53 kalori almış oluyoruz. 1 tane oreo 0,5 gram protein; 7,7 gram karbonhidrat ve 2,3 gram yağ (bu yağın yaklaşık 1 gramı doymuş yağ) içeriyor. Bu da 1/2 ince dilim ekmek + 2 tane zeytine eşit oluyor. Daha anlaşılır bir dile dökmek gerekirse 2 tane oreo yediğimizde 106 kalori almış oluyoruz. Bu enerjinin içeriği ise yaklaşık 1 kepçe çorbaya eşdeğer oluyor. Çoğumuz 1 çorbayı içtiğimizde gün içerisinde gerekli değişiklikleri yapıyoruz; ancak oreo gibi küçük atıştırmalıkları yediğimizde bir değişiklik yapmıyoruz. Bunun en önemli nedeni yediğimizin farkında olmamamızdan kaynaklanmaktadır. Belki de bir şey yemeyip kilo almamızın nedeni bu tür besinlerdir???
:) :) Haftaya enerji deposuyla başlamak istedim... Bu paket 50 gr. 1 paket 2 porsiyon = 484 Kcal= 60,2 gr CHO+ 8,7 gr PROT+ 22,9 gr YAĞ Hmm sanırım bende bunu bilinçsizce tüketmişim şimdiye kadar. Enerji içeriği çok yüksek; bu yüzden profesyonel sporcular veya ciddi kardiyo çalışanlar için antrenman sonrasında toparlanmayı sağlamak için tercih edilebilecek bir ürün. Pilates, yürüyüş veya jogging sonrası değil tabii... 1 Porsiyon = 25 gr= 121 Kcal= 15,1 CHO+ 2,2 gr PROT+ 5,7 gr YAĞ= 1 İD ekmek+ 1,25 (1+ 1/4) TK YAĞ
Yorumlar
Yorum Gönder